Data zdarzenia:
23 May, 2017 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
Poland
52° 9' 56.9988" N, 20° 58' 1.9992" E
Opis: Podczas weryfikacji zapisów z dziennika pokładowego stwierdzono przekroczenie limitu 100FH na wykonanie naprawy permanentnej R/H Inboard Midflap – P/N 65C26310-26 s/n 2051. Zgoda na ww. limit była wydana przez Wytwórcę na podstawie Orzeczenia Technicznego nr 1245/TTWN/ET/17, wydanego przez organizację obsługową po stwierdzeniu pęknięcia na klapie w trakcie przeglądu hangarowego w dn.06.05.2017 r. Odpowiedniej treści dopuszczenie było wpisane po n-rem 7038 do dziennika pokładowego LDP-60 oraz LDP-61 samolotu z limitem 100FH – po tym czasie powinna być wykonana naprawa permanentna.
Miejsce zdarzenia: EPWA – baza techniczna
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Boeing 737
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 1018/17
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
20171018rk.pdf | 214.63 KB |
comments powered by Disqus