Utrata ciśnienia w kole podwozia samolotu Cessna 172 SP-RAP podczas dobiegu 626/09

Data zdarzenia: 
6 August, 2009 (godzina nieokreślona)

Lokalizacja

Łódź
Poland
51° 43' 8.22" N, 19° 23' 48.8364" E

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 626/09

Miejsce zdarzenia: lotnisko Łódź - Lublinek (EPLL)
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Cessna 172
Znaki rejestracyjne: SP-RAP

Przyczyna incydentu:
wada fabryczna dętki koła lewego. Po wymianie dętki i przeglądzie opony samolot został dopuszczony do dalszego lotu.

Zalecenia profilaktyczne:
nie sformułowano

ZałącznikWielkość
2009_626_U.pdf57.13 KB
comments powered by Disqus