Uchwała PKBWL o zakończeniu badania

Upadek paralotni z napędem PPG podczas lotu pilota bez uprawnień 1002/15

Data zdarzenia: 
13 June, 2015 (godzina nieokreślona)

 Opis: W dniu 13 czerwca 2015 roku, właściciel paralotni z napędem PPG umówił się na spotkanie z instruktorem szkoły latania na paralotniach na lotnisku w Gliwicach w celu oceny umiejętności p

Brak wskazań prędkościomierza podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 870/11

Data zdarzenia: 
19 July, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas rozbiegu zaobserwowano brak wskazań prędkościomierza znajdującego się po stronie F/O.

Utrata łączności radiowej podczas lotu nawigacyjnego ultralekkim samolotem EOL 1110/11

Data zdarzenia: 
27 August, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Pilot wykonując lot nawigacyjny po trasie EPBY- Jaksice – Domasławek - EPBY, otrzymał polecenie odlotu z CTR EPBY poprzez punkt „WHISKY”.

Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu BOEING B767-300 1150/11

Data zdarzenia: 
1 September, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas rozbiegu, po wciśnięciu przycisku N1, nie uzbroił się automat ciągu silników. Załoga kontynuowała start, manualnie ustawiając ciąg silników.

Otwarcie lewego okna kabiny pilotów podczas startu samolotu BOEING B737-400 1412/11

Data zdarzenia: 
3 November, 2011 - 18:30

 Opis: Podczas startu na wysokości ok. 100ft, nastąpiło otwarcie lewego okna kabiny pilotów. Załoga przerwała procedurę standardowego odlotu.

Przerwanie startu samolotu BOEING B767-300 1420/11

Data zdarzenia: 
7 November, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Po zwiększeniu mocy do startu na górnym EICAS pojawiło się w żółtym kolorze ostrzeżenie: LEFT YAW DAMPER. Start został przerwany przy prędkości 47 kts.

Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 1437/11

Data zdarzenia: 
9 November, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Po rozpoczęciu rozbiegu przed osiągnięciem prędkości V1 załoga samolotu stwierdziła wahania wskazań na wskaźniku momentu obrotowego TRQ.

Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 1451/11

Data zdarzenia: 
9 November, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Po około 3-4 sekundach od rozpoczęcia rozbiegu F/O zgłosił: „FAILURE". Załoga zaobserwowała na wskaźniku TRQ lewego silnika (No. 1), że TRQ podniosły się do wartości ok.

Zdarzenie lotnicze podczas końcowego podejścia do lądowania samolotu BOEING B737-400 1571/11

Data zdarzenia: 
19 December, 2011 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas końcowego podejścia do lądowania pojawiły się następujące usterki: LOW PRESSURE na pompie hydraulicznej elektrycznej systemu A, zanikły wskazania ilości płynu hydraulicznego w s

Zdarzenie lotnicze podczas podejścia do lądowania samolotu EMBRAER E170-100 75/12

Data zdarzenia: 
27 January, 2012 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas podejścia do lądowania lewe podwozie główne nie otworzyło się po przestawieniu dźwigni wypuszczania podwozia w dół.