Start szybowca z napędem własnym

Zdarzenie lotnicze motoszybowca Mucha 125/06

Data zdarzenia: 
11 June, 2006 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 125/06

Miejsce zdarzenia: Brak
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Motoszybowiec Mucha

Śmiertelny wypadek motoszybowca SZD-45A Ogar spowodowany przeciągnięciem podczas wznoszenia i uderzeniem w drzewa 177/07

Data zdarzenia: 
19 May, 2007 - 13:30

Tytuł opracowania: Raport końcowy wypadku lotniczego, zdarzenie nr 177/07

Miejsce zdarzenia: lotnisko Olsztyn - Dajtki (EPOD)
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: motoszybowiec SZD-45A Ogar
Znaki rejestracyjne: SP-0066

Numer akt: 177/07

Powiązane raporty:

Uszkodzenie śmigła i statecznika pionowego przez oderwaną owiewkę podczas startu motoszybowca SZD-45A Ogar 97/03

Data zdarzenia: 
12 July, 2003 - 16:15

Tytuł opracowania: Raport końcowy z wypadku 97/03

Miejsce zdarzenia: Lisie Kąty (EPGI)
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: motoszybowiec SZD-45A Ogar
Znaki rejestracyjne: SP-0032

Numer akt: 97/03

Powiązane raporty:

Błąd w technice pilotowania motoszybowca Bocian-M SP - 8003 125/05

Data zdarzenia: 
17 July, 2005 - 13:08

Tytuł opracowania: Raport Końcowy z wypadku motoszybowca Bocian-M SP-8003 z 17 lipca 2005r.

Miejsce zdarzenia: Warszawa-Babice
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: motoszybowiec Bocian-M
Znaki rejestracyjne: SP-8003

Numer akt: 125/05

Powiązane raporty: brak

Wypadek motoszybowca SZD-45A Ogar SP-0031 spowodowany obecnością wody w instalacji paliwowej z powodu długiego postoju z nie w pełni zatankowanym zbiornikiem 23/05

Data zdarzenia: 
2 April, 2005 - 13:11

Tytuł opracowania: Raport Końcowy Wypadek Zdarzenie nr 23/05 motoszybowiec SZD-45A Ogar

Miejsce zdarzenia: Szczecin-Goleniów
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: motoszybowiec SZD-45A Ogar
Znaki rejestracyjne: SP-0031

Numer akt: 23/05

Powiązane raporty:
Album Ilustracji 2005_23_A.pdf 
Uchwała 2005_23_U.pdf