Lot nieregularny

Zdarzenie lotnicze podczas lądowania ultralekkiego samolotu Skyleader 500 861/15

Data zdarzenia: 
31 May, 2015 (godzina nieokreślona)

 Opis: Po przylocie na miejsce planowanego lądowania pilot ocenił na podstawie wskaźnika wiatru prędkość i kierunek wiatru i postanowił lądować na kierunku 34.

Naruszenie strefy kontrolowanej lotniska EPWR przez motoszybowiec SF-25 Falke 1297/14

Data zdarzenia: 
5 August, 2014 (godzina nieokreślona)

Opis: Kontroler ruchu lotniczego TWR EPWR zaobserwował na podglądzie radarowym naruszenie strefy kontrolowanej lotniska (CTR) EPWR przez statek powietrzny motoszybowiec SF-25 Falke.

Przerwa w pracy silnika samolotu MS 893 E podczas holowania szybowca 1250/14

Data zdarzenia: 
2 August, 2014 (godzina nieokreślona)

Opis: W dniu 02 sierpnia 2014 roku o godzinie 14.50 z lotniska Aeroklubu Ostrowskiego Lotnisko Michałków (EPOM), wystartował samolot MS 893 E celem wyholowania szybowca na lot termiczny.

Przebazowanie samolotu Socata MS-887 z uszkodzonym alternatorem z przygodnego lotniska na lotnisko bazowe w Pruszczu Gdańskim 818/14

Data zdarzenia: 
8 June, 2014 (godzina nieokreślona)

Opis: Podczas przelotu samolotem w okolicach miejscowości Nowe n/Wisłą pilot poczuł w kabinie swąd palonej gumy. Po sprawdzeniu bezpieczników usterki nie wykryto.

Przelot śmigłowca Eurocopter EC 135 nad miastem bez zgody TWR EPKK 396/11

Data zdarzenia: 
1 May, 2011 (godzina nieokreślona)

Opis: W dniu zdarzenia pilot wykonywał lot w celu filmowania imprez masowych. Po wykonaniu zadania w rejonie Wadowic wykonał lot w kierunku Krakowa na lądowisko LPR przy ulicy Żeromskiego.

Uszkodzenie się układu sterowania lotkami w samolocie Jak-12A podczas wyholowywania szybowca 1094/14

Data zdarzenia: 
14 July, 2014 (godzina nieokreślona)

Opis: Podczas lotu na wyholowanie szybowca, w trakcie wykonywania przechyleń sygnalizujących pilotowi szybowca o wyczepieniu, pilot samolotu odczuł duże obciążenie w układzie sterowania lotkami ora

Awaryjne lądowanie samolotu PZL-104 Wilga 35, SP-EBF 298/06

Data zdarzenia: 
23 September, 2006 - 14:19

Opis: Po wykonaniu 10. lotów, w godzinach południowych, do samolotu zatankowano 107 l paliwa. O godzinie 14:17 samolot wystartował do kolejnego 13. lotu holując szybowiec PUCHACZ.