Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 168/07
Miejsce zdarzenia:
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: śmigłowiec Mi-2 Plus
Znaki rejestracyjne: SP-ZXC
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych przyjmuje ustalenia wyżej wymienionego podmiotu i uznaje, iż:
Prowadzone próby zmęczeniowe nie wykazały spadku wytrzymałości zmęczeniowej w ustalaniu ograniczeń zdatności do lotu (żywotności zmęczeniowej).
A także akceptuje zastosowane środki profilaktyczne:
Określono kryteria dalszej eksploatacji łopat. Wydano Biuletyn Obowiązkowy Nr, BO-50-07-
92 (zatwierdzenie ULC z dnia 13.06.2007) na przegląd wirnika nośnego 90.29.000.00.01 na
okoliczność występowania pęknięć warstwy lakieru i tkanin pokryciowych oraz Biuletyn
Serwisowy Nr BS-50-08-95 (zatwierdzenie ULC z dnia 29.09.2008), który dotyczy aktualizacji
uzupełnienia 244 dotyczącego łopat kompozytowych.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2007_168_U.pdf | 62.89 KB |