Problem z utrzymaniem prawidłowej wysokości kabinowej w samolocie Boeing 737-55D SP-LKF 536/10

Data zdarzenia: 
12 June, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 536/10

Miejsce zdarzenia: okolice punktu nawigacyjnego TOMBI
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Boeing 737-55D
Znaki rejestracyjne: SP-LKF

Przyczyna incydentu:
Usterka regulatora układu sterowania powietrzem upuszczanym (Bleed Air Controler) z za
sprężarki silnika nr 1 – wykorzystywanego w układzie hermetyzacji statku powietrznego.

Zalecenia profilaktyczne:
O zaistniałym zdarzeniu poinformować wszystkich pilotów oraz personel techniczny Operatora.

ZałącznikWielkość
2010_536_U.pdf54.34 KB
comments powered by Disqus