Data zdarzenia:
20 January, 2010 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
Poland
52° 9' 59.8356" N, 20° 58' 26.6124" E
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 68/10
Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Okęcie (EPWA)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot ATR-42/500
Znaki rejestracyjne: SP-EDC
Przyczyna incydentu:
Najbardziej prawdopodobną przyczyną incydentu, polegającego na pęknięciu sprężyny
zastrzału lewego podwozia głównego było zmęczenie materiału lub niewykryta w procesie
produkcji wada materiałowa.
Zalecenia profilaktyczne:
PKBWL akceptuje zalecenia w zakresie bezpieczeństwa, zaproponowane i wprowadzone przez
EuroLOT SA:
Przekazać informacje o zdarzeniu załogom przez publikację sprawozdania końcowego z
badania incydentu na wewnętrznym portalu EuroLOT SA.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2010_68_U.pdf | 56.1 KB |
comments powered by Disqus