P06T

Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T SP-KEY 105/20

Data zdarzenia: 
13 January, 2020 (godzina nieokreślona)

 Opis: W trakcie wznoszenia, na wysokości około 700 stóp AMSL prawy silnik zaczął nierówno pracować i spadła jego moc.

Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu Tecnam P2006T 2818/18

Data zdarzenia: 
29 August, 2018 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas podejścia do lądowania sygnalizacja wypuszczenia podwozia wskazywała na zablokowanie wszystkich goleni podwozia.

Awaria prawego silnika samolotu Tecnam P2006T 3204/16

Data zdarzenia: 
29 December, 2016 (godzina nieokreślona)

 Opis: Uczeń-pilot odbywał loty szkolne po kręgu z instruktorem w procesie szkolenia do CPL(A).

Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T 1548/15

Data zdarzenia: 
31 July, 2015 - 15:45

 Opis: Załoga w składzie pilot-uczeń i instruktor-pilot wykonywała lot szkolny. Podczas dobiegu po lądowaniu na kierunku 25R pilot zgłosił uszkodzenie opony lewego podwozia głównego.

Zdarzenie lotnicze podczas dobiegu po lądowaniu samolotu Tecnam P2006T 1591/13

Data zdarzenia: 
4 October, 2013 (godzina nieokreślona)

 Opis: Załoga w składzie pilot-uczeń i instruktor-pilot wykonywała lot szkolny. Podczas dobiegu po lądowaniu na kierunku 25 pilot zgłosił uszkodzenie opony prawego podwozia głównego.

Zdarzenie lotnicze podczas podejścia do lądowania samolotu Tecnam P2006T SP-MAC 2211/14

Data zdarzenia: 
17 December, 2014 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas podejścia do lądowania, na ok. 5NM od progu pasa 25 lotniska EPLL sterownica obróciła się w lewo.

Zdarzenie samolotu TECNAM P2006T na lotnisku Łódź-Lublinek 1347/12

Data zdarzenia: 
10 October, 2012 (godzina nieokreślona)

Opis: W ramach egzaminu przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną na licencję pilota samolotowego zawodowego CPL(A) wraz z uprawnieniem IR(A), pilot egzaminowany wykonywał podejście VOR/DME na lotnisko Łód

Zdarzenie samolotu TECNAM P2006T na lotnisku Warszawa-Babice 677/11

Data zdarzenia: 
19 June, 2011 (godzina nieokreślona)

Opis: Po wylądowaniu, skołowaniu z pasa i zatrzymaniu na płycie startowej d-ca statku powietrznego stwierdził ubytek 1/3 objętości powietrza w ogumieniu podwozia przedniego – samolot zatrzymano, uster