Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu Tecnam P2006T SP-ZNA 2021/3930
Opis: 2 października 2021 r. załoga samolotu (uczeń wraz z instruktorem) wykonywała lot szkolny.
Zdarzenie lotnicze podczas lotu szkolnego samolotu Tecnam P2006T SP - MEL 2020/3777
Opis: Podczas lotu szkolnego IFR po wykonaniu touch and go na pasie 07 na lotnisku Łódź (EPLL), na wysokości ok 1000 ft AMSL wystąpiły drgania na prawym silniku.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T SP-ZNA 2021/3930
Opis: 2 października 2021 r. załoga samolotu (uczeń wraz z instruktorem) wykonywała lot szkolny.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam - P2006T SP-DZW 2020/3752
Opis: 7.12.2020 r. o godz.12.00 załoga w składzie instruktor i uczeń wystartowała do lotu w ramach szkolenia na klasę samolotu wielosilnikowego (ME).
Lądowanie bez podwozia samolotu TECNAM P2006 T SP-LFA 355/20
Opis: 3 lutego 2020 r. podczas lotów szkolnych na samolocie TECNAM – P2006 T wg Programu Szkolenia do licencji CPL(A) miało miejsce lądowanie bez podwozia.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T SP-ADF 2956/20
Opis: 17.09.2020 r. załoga w składzie instruktor i szkolony pilot wystartowała do lotu w strefie szkoleniowej.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T SP - DZW 2185/19
Opis: 13 czerwca 2019 r. zgodnie z notyfikacją wysłaną do Urzędu Lotnictwa Cywilnego zaplanowano lot egzaminacyjny do licencji CPL(A).
Zdarzenie lotnicze podczas lotu egzaminacyjnego samolotem Tecnam P2006T SP-SPO 2117/20
Opis: 31 lipca 2020 r, piloci wystartowali na samolocie Tecnam z lotniska EPBC w celu wykonania lotu egzaminacyjnego na uprawnienia IR(A). Lot był zaplanowany po trasie EPBC – EPSY – EPBC.
Zderzenie z ziemią samolotu Tecnam P2006T SP-KEY 1766/20
Opis: 14 lipca 2020 roku załoga w składzie: pilot-instruktor oraz uczeń-pilot wykonywali lot szkolny w ramach szkolenia ME samolotem wielosilnikowym Tecnam P2006T o znakach rejestracyjnych SP
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2006T SP-KEY 105/20
Opis: W trakcie wznoszenia, na wysokości około 700 stóp AMSL prawy silnik zaczął nierówno pracować i spadła jego moc.