Brak sygnalizacji wypuszczenia podwozia w samolocie Piper PA-28T SP-GME podczas lądowania wskutek przepalenia żarówki sygnalizacyjnej 856/10

Data zdarzenia: 
8 August, 2010 (godzina nieokreślona)

Lokalizacja

Poland
50° 6' 35.8416" N, 22° 1' 5.3292" E

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 856/10

Miejsce zdarzenia: lądowanie na lotnisku Rzeszów - Jasionka (EPRZ) i lotnisku Mielec (EPML)
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Piper PA-28RT Turbo
Znaki rejestracyjne: SP-GME

Przyczyna incydentu:
Przyczyną incydentu, polegającego na braku sygnalizacji wypuszczenia przedniego podwozia
po jego wypuszczeniu, było przepalenie żarówki sygnalizatora położenia podwozia.

Komisja nie proponuje zaleceń profilaktycznych.

ZałącznikWielkość
2010_856_U.pdf56.15 KB
comments powered by Disqus