Lokalizacja
Opis: W dn.13.01.2018 r. podczas lotu na z Modlina (EPMO do Nicei (LFMN), po zakończonej po starcie przez załogę procedury "after T/O procedures and checks", na wysokości powyżej poziomu lotu 100 FL, pierwszy oficer starał się zwiększyć temperaturę w kabinie, poprzez ustawienie wskaźnika temperatury kabiny na pozycji 12 godziny. Nieoczekiwanie działanie to nie spowodowało, aby wskaźnik temperatury w kabinie pokazał odpowiednią wartość ,odpowiadającej ilości ciepła dostarczonego do kabiny. Wskaźnik pokazywał jedynie wartość "0". Po sprawdzeniu wszystkich możliwości, trybów i ustawień wskaźnika temperatury, załoga postanowiła zawrócić na lotnisko odlotu (EPMO).
Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Modlin (EPMO)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Bombardier Learjet 60
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 102/18
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2018102rk.pdf | 209.75 KB |