Data zdarzenia:
14 June, 2015 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
w trasie
Poland
Opis: Po starcie z LFMN, po schowaniu podwozia zapaliły się kontrolki SQUAT, STALL IDENT, FDR FAULT. Załoga dostała zgodę na wznoszenie do poziomu 160. Na poziomie 60 stwierdziła brak hermetyzacji kabiny i poprosiła o zatrzymanie wznoszenia na poziomie 100 FL. Przed osiągnięciem poziomu 100 FL zapaliła się kontrolka CABIN ALT. Załoga poprosiła o zniżanie i holding. Otrzymała wektory i zniżanie do 4000 ft, po czym holding nad punktem NERAS gdzie w ciągu 20 min wypaliła paliwo do osiągnięcia dopuszczalnej masy samolotu do lądowania. Podejście i lądowanie bez problemów na DS 04.
Miejsce zdarzenia: w trasie
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Beechcraft H 750
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 1054/15
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2015_1054_rk.pdf | 214.25 KB |
comments powered by Disqus