Lokalizacja
Opis: Po starcie z lotniska LKPR (Praha-Ruzyne) i przestawieniu dźwigni chowania podwozia w położenie „UP” zaświeciła czerwona lampka przedniego podwozia, natomiast wskaźnik mechaniczny pokazywał, iż podwozie przednie jest schowane. Zatrzymano rozpędzanie samolotu, wykonano dwie próby wypuszczania i chowania podwozia. Proces wypuszczania przebiegał prawidłowo – w jego wyniku zapalały się trzy zielone lampki, natomiast proces chowania przebiegał bez zmian – zapalała się czerwona lampka przedniego podwozia, słychać też było hałas spowodowany niezupełnym schowaniem przedniego podwozia lub niedomknięciem luku przedniego podwozia. Lot kontynuowano z parametrami nie przekraczającymi ograniczeń dla lotu z wypuszczonym podwoziem. Lądowanie na lotnisku EPWA przebiegło normalnie.
Miejsce zdarzenia: FIR Praha
Państwo: Czechy
Rodzaj i typ statku powietrznego: Beechcraft-Hawker H750
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 2250/14
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2014_2250_rk.pdf | 263.28 KB |