Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Beechcraft Raytheon H750 1984/15
Opis: Podczas przelotu z lotniska EFSB [Basel] na lotnisko EPWA [Warszawa-Okęcie] pojawiła się sygnalizacja HYD LOW 1 PRESS.
Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu Beechcraft H 750 1054/15
Opis: Po starcie z LFMN, po schowaniu podwozia zapaliły się kontrolki SQUAT, STALL IDENT, FDR FAULT. Załoga dostała zgodę na wznoszenie do poziomu 160.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Beechcraft-Hawker H750 2250/14
Opis: Po starcie z lotniska LKPR (Praha-Ruzyne) i przestawieniu dźwigni chowania podwozia w położenie „UP” zaświeciła czerwona lampka przedniego podwozia, natomiast wskaźnik mechaniczny pokaz
Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu Beechcraft H750 685/15
Opis: Po starcie stwierdzono samoczynne przestawienie zaworu FD (Flight Deck) w instalacji klimatyzacji w położenie otwarte oraz brak możliwości przestawienia w położenie zamknięte.
Niezachowanie minimalnej separacji przez załogi samolotów Hawker 800XP CS-DRU i Cirrus SR22 SP-AVB 1036/10
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1036/10
Miejsce zdarzenia: TMA lotniska Warszawa - Okęcie (EPWA)
Państwo: Polska