Zakłócenia emitowanego sygnału GP ILS 33 podczas podchodzenia do lądowania samolotu Embraer 170 1788/13

Data zdarzenia: 
14 November, 2013 (godzina nieokreślona)

Lokalizacja

Rejon Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW)
Poland
52° 9' 54.6192" N, 20° 58' 2.6652" E

Opis: W trakcie podejścia do lądowania według systemu ILS drogi startowej (RWY) 33 w EPWA, na wysokości około 1800 stóp załoga samolotu E170 zauważyła gwałtowne zmiany kąta pochylenia samolotu (PITCH) o małej amplitudzie, spowodowane wahaniem ścieżki schodzenia Glide Path (GP). Wahania trwały około 5 do 10 sekund. Pilot lecący odłączył chwilowo autopilota za pomocą TCS ( Touch Control Steering). Po ustaniu wahań, przywrócił autopilota do normalnej pracy. Samolot bezpiecznie wylądował

Miejsce zdarzenia: Rejon Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW)

Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Embraer 170 i Boeing 787-800

Znaki rejestracyjne:

Numer akt: 1788/13

Powiązane raporty:

ZałącznikWielkość
2013_1788_u.pdf223.55 KB
comments powered by Disqus