Lokalizacja
Opis: Po starcie z WAW, załoga przestawiła dźwignię sterowania podwoziem w pozycję UP (schowane). Podwozie główne zostało schowane i zablokowane - zaświeciła się zielona sygnalizacja schowanego podwozia na EICAS. Sygnalizacja przedniego podwozia sygnalizowała, że proces chowania podwozia nie zakończył się pomyślnie. Jednocześnie załoga w kokpicie słyszała cykliczne odgłosy odblokowywania się i ponownego chowania (dociskania przez system hydrauliki) przedniego podwozia. Załoga przestawiła dźwignię sterowania podwoziem w pozycję wypuszczone (DOWN), sprawdzono sygnalizację prawidłowego wypuszczenia i zablokowania podwozia. Zawrócono rejs do WAW. Lądowanie przebiegło bez zakłóceń.
Miejsce zdarzenia: CTR EPWA
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Embraer E170
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 2005/15
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2015_2005_rk.pdf | 203.57 KB |