Lokalizacja
Opis: Po wypchnięciu samolotu ze stanowiska postojowego i uruchomieniu silników o godz. 03:09 UTC zaświeciła lampka sygnalizacyjna LOW PRESSURE FWD FUEL MAIN TANK 2. Powtarzane kilkakrotnie próby włączania i wyłączania pompy paliwowej obsługującej ten zbiornik powodowały powrót do wskazań nieprawidłowego stanu po ok. 30 s. załoga zawróciła na stanowisko postojowe, kapitan dokonał wpisu do PDT i powiadomił MCC Operatora. Personel techniczny przybyły do samolotu zidentyfikował usterkę jako niesprawność pompy paliwowej i dokonał jego dopuszczenia do lotu na podstawie MEL 28.1.1.2. Niesprawną pompę wymieniono w trakcie przeglądu zdawczego dla leasingodawcy.
Miejsce zdarzenia: lotnisko Poznań-Ławica (EPPO)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Boeing 737-400
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 2566/16
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2016_2566_rk.pdf | 243.68 KB |