Lokalizacja
Opis: Podczas startu nie było możliwe przestawienie dźwigni chowania i wypuszczania podwozia do
pozycji UP, a na EICAS nie pojawiły się żadne komunikaty o usterce. Załoga wykonała procedury
GEAR LEVER CAN NOT BE MOVED UP (QRH 3.1 page 30) oraz LG WOW SYS FAIL (QRH
3.15 page 6) po czym wróciła na lotnisko startu. Ekipa techniczna LOT AMS stwierdziła w Central
Maintenance Computer komunikat o usterce czujnika zbliżeniowego przedniego podwozia NLG
WOW 2. Wymieniono oba czujniki WOW przedniego podwozia i w pokładowym dzienniku
technicznym dokonano wpisu poświadczającego wykonanie pełnej procedury ich wymiany i
sprawdzenia, choć nie można było użyc podnośników (z powodu ich braku na lotnisku).
Miejsce zdarzenia: Lotnisko Kraków-Balice
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot EMRAER E-170
Znaki rejestracyjne: SP-LDG
Numer akt: 1588/11
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
20111588U.pdf | 53.41 KB |