Lokalizacja
Opis: Podczas zniżania do lądowania, na poziomie FL180 przy prędkości 280kts (IAS) chwilowo pojawił się komunikat o odblokowaniu przedniej goleni podwozia, który po 2 s zniknął, a podwozie pozostało w położeniu zablokowanym, aż do fazy wypuszczania przed lądowaniem. W trakcie zdarzenia pojawił się również na EICAS komunikat HI SPEED oraz symbol IN TRANSIT. Załoga zmniejszyła prędkość do 250kts (IAS) na wypadek ponownego wystąpienia problemów z podwoziem. Podejście do lądowania przebiegło normalnie, rejs powrotny został skasowany. Przybyła do Hamburga ekipa techniczna dopuściła samolot do lotu technicznego zgodnie z DDG-3-32. Po powrocie do Warszawy wymieniono górny zamek podwozia przedniego zgodnie z AMM 32-32-03 REV.34 oraz przeprowadzono próbę funkcjonalną zgodnie z AMM 32-33-00-710-801-A i samolot przywrócono do eksploatacji w dn. 02 kwietnia 2014 r.
Miejsce zdarzenia: EDDH, Hamburg/Fuhlsbüttel
Państwo: Niemcy
Rodzaj i typ statku powietrznego: Embraer EMB-170
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 370/14
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2014_0370_u.pdf | 206.62 KB |