Data zdarzenia:
31 August, 2013 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
FIR Ankara
Turkey
Opis: W trakcie lotu na poziomie 330 zaświeciła się lampka ostrzegawcza „Master Caution” ELEC. Towarzyszyły temu następujące sygnały z silnika nr 1: wskazania wysokiej temperatury na wskaźniku GEN DRIVE OIL TEMP oraz świecenie lampki LOW OIL PRESSURE. Pilot lecący wywołał procedurę NNC: DRIVE or GENERATOR DRIVE LOW OIL PRESSURE. Odłączono napęd generator nr 1, uruchomiono APU i użyto generatora APU jako zastępczego źródła prądu. Lot na lotnisko docelowe przebiegał bez dalszych przeszkód.
Miejsce zdarzenia: FIR Ankara
Państwo: Turcja
Rodzaj i typ statku powietrznego: Boeing 737-400
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 1399/13
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2013_1399_u.pdf | 203.24 KB |
comments powered by Disqus