Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P2008 JC SP-SCS 2022/0067
Opis: W dniu 16 stycznia 2022 r. o godz. 09:00 LMT załoga wystartowała na samolocie Tecnam P2008 JC z lądowiska Chojna do lotu szkolnego.
Awaryjne lądowanie na autostradzie samolotu TECNAM-P2008JC SP-AWR 2021/1113
Opis: Po około godzinie lotu, w rejonie Częstochowy, kiedy samolot znajdował się na wysokości 5000 ft, pilot przełączył zbiornik paliwa z lewego na prawy.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu TECNAM - P2008JC SP-LFK 2021/3111
Opis: 21 sierpnia 2020 r., w trakcie czwartego samodzielnego lotu, uczeń-pilot przyziemiła samolot przed progiem pasa startowego, na nierównej nawierzchni trawiastej, co spowodowało jego pono
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu TECNAM P2008-JC SP-LFF 2020/1963
Opis: 22 lipca 2020 r.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Tecnam P-2008-JC SP-WBI 2020/3028
Opis: 22 września 2020 r. do Ośrodka Szkolenia Lotniczego na lotnisku Rzeszów-Jasionka (EPRZ), przybył pilot samolotowy z licencją PPL(A) w celu wykonania lotu treningowego.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu TECNAM P 2008 JC 2021/0275
Opis: Pilot wykonywała lot treningowy po trasie zamkniętej ze startem i lądowaniem na lotnisku EPPT.
Zdarzenia lotnicze z udziałem samolotów Tecnam P2008 i Tecnam P2006 2020/3561 i 2020/3562
Opis: Zdarzenia 2020/3561 oraz 2020/3562 miały miejsce w trakcie wykonywania lotów po kręgu nadlotniskowym.
Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu Tecnam P2008JC SP-LFC 2020/2101
Opis: 31 lipca 2020 r. na lotnisku w Piotrkowie Trybunalskim (EPPT) doszło do kolizji samolotu Tecnam P2008JC z samolotem Cessna 152 zaparkowanym prawidłowo przed stacją paliw.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu TECNAM P2008JC MKII SP-LFE 1512/2020
Opis: Podczas wykonywania przeglądu przedlotowego na samolocie Tecnam P2008JC MKII zauważono uszkodzony ster wysokości.
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu Tecnam P-2008-JC SP-FIS 3580/19
Opis: Podczas podejścia do lądowania, z powodu dość turbulentnych warunków i porywistego wiatru pilot podjął decyzję o lądowaniu z klapami w położeniu T/O i podejściu ze zwiększoną prędkością