Lokalizacja
Opis: Po starcie z lotniska LPMA w trakcie chowania klap włączyła się sygnalizacja „Master Caution”. Załoga sprawdziła sygnalizacje na „Overhead Panel” (Panel górny), gdzie świeciła się lampka sygnalizacji „Low pressure”. W tym samym czasie zaobserwowano brak płynu hydraulicznego w systemie „B”. W związku z powyższym załoga wykonała najpierw procedurę NNC (Non-Normal Checklist) „Loss of System B” a następnie analizę NITS (Nature of problem, Intentions, Time available, Special instructions) i „TDODAR” (Time, Diagnose, Options, Decide, Assign, Review). W wyniku przeprowadzonych analiz załoga podjęła decyzję o kontynuacji lotu na lotnisko docelowe EPKT (Katowice–Pyrzowice). Lądowanie na lotnisku EPKT odbyło się bez następstw.
Miejsce zdarzenia: CTR lotniska LPMA (FNC, Funchal, Madera)
Państwo: Portugalia
Rodzaj i typ statku powietrznego: Boeing B 737-800
Znaki rejestracyjne: SP-ENQ
Numer akt: 2019/4630
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2019_4630_uchwala.pdf | 114.86 KB |