Lokalizacja
Opis: 13 czerwca 2019 r. załoga wykonywała rozkładowy lot z LIME do EPKK. Operacyjny plan lotu zakładał, iż wysokość przelotowa w tym locie to FL 390. Ze względu na warunki ruchowe rejs odbył się na FL 370. Zbliżając się do lotniska EPKK, załoga otrzymała zezwolenie na zniżanie do FL 320, a następnie do FL 140 w kierunku punktu NETIR z ograniczeniem wysokościowym na tym punkcie do FL 190 lub niżej. W trakcie zniżania na FL 300 pojawiły się sygnały ostrzegawcze: zapaliła się lampka „CABIN ALTITUDE WARNING”, wraz z ostrzegawczym sygnałem dźwiękowym.
Załoga nie zgłosiła sytuacji awaryjnej lub naglącej. Podejście do lądowania i lądowanie odbyło się bez następstw. Po zdarzeniu, system hermetyzacji kabiny został sprawdzony przez dział techniki. Nie stwierdzono jego usterek.
Miejsce zdarzenia: Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice (EPKK
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: BOEING - 737 - 800 - 8AS
Znaki rejestracyjne: SP-RSQ
Numer akt: 2019/2149
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2019_2149_uchwala.pdf | 124.95 KB |