Data zdarzenia:
15 November, 2014 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
lotnisko im. F. Chopina w Warszawie (EPWA)
Poland
52° 9' 56.9988" N, 20° 58' 1.9992" E
Opis: Po uruchomieniu silników podczas realizacji „Before Taxi Procedure” na wskaźniku „Master
Caution” pojawiła się sygnalizacja ANTI-ICE, a na panelu górnym (overhead panel) zaświeciła
lampka R ALPHA VANE. Załoga wykonała NNC „Probe Heat” i ze względu na występowanie
warunków oblodzenia zawróciła na stanowisko postojowe celem usunięcia usterki. Zakontraktowana jednostka obsługowa zgodnie z AMM 30-41-00 wymieniła czujnik pomiaru kąta natarcia po prawej stronie kadłuba (RH AOA Sensor) oraz zgodnie z AMM 34-21-05 wymieniła panel „P5-9 Anti-Ice” na panelu górnym (overhead panel). Przeprowadzono odpowiednie testy z wynikiem pozytywnym i samolot dopuszczono do eksploatacji bez ograniczeń. W następnych lotach usterka nie wystąpiła.
Miejsce zdarzenia: lotnisko im. F. Chopina w Warszawie (EPWA)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Boeing 737-800
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 2038/14
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2014_2038_u.pdf | 205.65 KB |
comments powered by Disqus