Lokalizacja
Opis: Po zajęciu poziomu przelotowego 270 przy palącej się sygnalizacji RAM DOOR FULL OPEN załoga zauważyła nieprawidłową wartość wysokości kabinowej wynoszącą około 9000'. Ponieważ przelot odbywał się nad Atlantykiem (brak w pobliżu lotnisk zapasowych) z obawy przed ewentualnym pogorszeniem sytuacji przez zmianę systemu pressuryzacji na STANDBY lub MANUAL postanowiono wstrzymać się z próba zamknięcia zaworu do osiągnięcia rozsądnej odległości od dogodnego lotniska zapasowego. Po minięciu punktu VALDI nastąpił CABIN ALTITUDE WARNING. Załoga założyła maski tlenowe, wykonała CABIN ALTITUDE WARNING checklist i w modzie MANUAL DC przywrócono normalną wysokość kabinową. Dalszy lot przebiegał bez problemów.
Miejsce zdarzenia: w trasie
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: BOEING B737-400
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 1554/13
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2013_1554_rk.pdf | 250.55 KB |