Lokalizacja
Opis: Podczas podejścia do lotniska w Krakowie, przy zmianie konfiguracji klap do pozycji 15 nastąpiło zatrzymanie ruchu klap w pobliżu pozycji 10. Nastąpiła aktywacja sygnalizacji Master Caution w połączeniu z sygnalizacją „FLAP POWER” na panelu Crew Warning. Załoga przerwała podejście i wykonała procedurę odejścia na drugi krąg. Nie zgłoszono sytuacji awaryjnej jednak poproszono o 5 minut na wykonanie właściwej procedury. Wykonano listę kontrolną „FLAP POWER” w wyniku której zresetowano kontroler sterowania klap. Sygnalizacja błędu zniknęła, odzyskano sterowanie klapami. Po zgłoszeniu gotowości do podejścia, załoga wylądowała bez żadnych problemów w Krakowie.
Miejsce zdarzenia: Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice (EPKK)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: BOMBARDIER DHC-8-400
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 424/15
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2015_0424_rk.pdf | 246.63 KB |