Data zdarzenia:
19 October, 2010 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
Poland
52° 25' 6.5964" N, 16° 49' 48.8604" E
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1174/10
Miejsce zdarzenia: przelot nad lotniskiem Poznań - Ławica (EPPO)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Piper PA-34 Seneca
Znaki rejestracyjne: SP-FMD
Przyczyna incydentu:
Przyczyną incydentu polegającego na nierównej pracy prawego silnika było
uszkodzenie instalacji zapłonowej silnika – oderwanie się przewodu od kondensatora
w prawym iskrowniku.
Zalecenia profilaktyczne:
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych nie określa żadnych zaleceń
profilaktycznych.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2010_1174_U.pdf | 57.83 KB |
Maiłem przyjemność wtedy z
Maiłem przyjemność wtedy z lewego. Nie udało się podejść drugi raz wg proc. ILS Y rwy29. Po Low Pass na 800ft miała miejsce opisana wyżej sytuacja.
Pozdrawiam