Opis: Na 1000 stóp przed osiągnięciem poziomu przelotowego (na wysokości FL185) włączyła się sygnalizacja CABIN PRESS na panelu Crew Alerting Panel wraz z lampką Master Warning i sygnałem dźwiękowym (sygnalizacja włączana jest gdy wysokość kabinowa przekroczy 9800 stóp). Załoga potwierdziła na panelu Pressurization Indicator Panel wysokość kabinową ok. 10000 stóp. Dodatkowo załoga stwierdziła włączenie sygnalizacji FAULT na panelu CABIN ALTITUDE (włącza się w przypadku usterki kontrolera ciśnienia w kabinie. Załoga poinformowała o problemie służby ATC i rozpoczęła zaniżanie do FL100. Nie zgłaszano sytuacji alarmowej. Podczas zniżania załoga wykonała listę kontrolną CABIN PRESS. Lądowanie w Warszawie przebiegło bez problemów.
Miejsce zdarzenia: podczas lotu z Gdańska (EPGD) do Warszawy (EPWA)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: BombardierDHC-8-400
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 326/14
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2014_0326_u.pdf | 204.39 KB |