Data zdarzenia:
26 January, 2006 (godzina nieokreślona)
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 15/06
Miejsce zdarzenia: Przestrzeń powietrzna na trasie Gdańsk-Frankfurt
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot Embraer-170
Znaki rejestracyjne: Brak
Przyczyna incydentu:
Bezpośrednią przyczyną pojawienia się komunikatu FUEL FEED 2 FAULT, była obecność wody w zbiorniku paliwa, która zamarzła a następnie spowodowała wyłączenie JET PUMP w zbiorniku nr 2 i wejście do pracy AC PUMP 2. Wpływ na zaistnienie zdarzenia miało nie ustalenie przyczyny zdarzenia w poprzednim locie.
Zalecenia profilaktyczne: Brak.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
2006_15_U.pdf | 186.35 KB |
comments powered by Disqus