Nie ustalono

Utrata kontroli nad modelem samolotu 626/12

Data zdarzenia: 
10 June, 2012 (godzina nieokreślona)

Opis: Podczas imprezy modelarskiej na terenie lotniska aeroklubu w trakcie jednego z pokazów modeli latających sterowanych radiowo, osoba sterująca modelem utraciła nad nim kontrolę w wyniku czego

Śmiertelny wypadek szybowca LAK – 17BT LY-AUL pod Dajtkami 280/12

Data zdarzenia: 
17 April, 2012 - 11:00

Tytuł opracowania: Śmiertelny wypadek szybowca LAK – 17BT LY-AUL pod Dajtkami 280/12
Opis:
START DO LOTU PO WIELOBOKU 600 km O GODZINIE 10:48. WYCZEPIENIE SZYBOWCA NAD LOTNISKIEM

Brak reakcji na polecenia instruktora i błędy w sterowaniu spadochronem Mars 291 1099/10

Data zdarzenia: 
25 September, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1099/10

Miejsce zdarzenia: Elbląg
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Spadochron Mars 291

Skręcenie linek nośnych spadochronu Stealth 150 1094/10

Data zdarzenia: 
26 September, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1094/10

Miejsce zdarzenia: Przasnysz
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Spadochron Stealth 150

Skręcenie linek nośnych spadochronu Stiletto 150 1093/10

Data zdarzenia: 
26 September, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1093/10

Miejsce zdarzenia: Radawiec
Państwo: Polska

Skręcenie linek nośnych i nurkowanie spadochronu Comp Velocity 1080/10

Data zdarzenia: 
12 September, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1080/10

Miejsce zdarzenia: Pruszcz Gdański
Państwo: Polska

Zaczepienie pilocika sprężynowego o przednie linki nośne w trakcie otwierania spadochronu Falcon 1070/10

Data zdarzenia: 
18 September, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1070/10

Miejsce zdarzenia: Gliwice
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Spadochrom Falcon

Wkołowanie na nierówności użytkowej czesci lotniska i zapadnięcie przedniego koła podwozia samolotu Cessna 182T SP-THG 367/09

Data zdarzenia: 
2 June, 2009 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 367/09

Miejsce zdarzenia: Suwałki
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot Cessna 182T