Data zdarzenia:
10 January, 2011 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
Poland
52° 9' 50.184" N, 20° 58' 7.5" E
Opis: Przyczyną incydentu polegającego na wyłączeniu się w trakcie wznoszenia na
wysokości 6000 stóp automatycznego zabezpieczenia obwodów elektrycznych
NAV1/COMM1, w tym zasilania transpondera, oraz głównego zabezpieczenia obu
alternatorów było zwarcie w instalacji rezystorów sterowania wentylacją i piecem
ogrzewania samolotu, spowodowane pęknięciem obu rezystorów oraz stopieniem
i wykruszeniem izolacji przewodów podłączeniowych rezystorów.
Miejsce zdarzenia: Lotnisko Warszawa-Okęcie
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot CESSNA 402B
Znaki rejestracyjne: SP-FTD
Numer akt: 25/11
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
20110025U.pdf | 166.94 KB |
comments powered by Disqus