Przekroczenie maksymalnego przeciążenia pionowego przy lądowaniu samolot EMBRAER ERJ-175LR 1535/17
Opis: W dniu 1 lipca 2017 r. do działu bezpieczeństwa operatora wpłynęło automatyczne powiadomienie z systemu FDM o przekroczeniu maksymalnego przeciążenia pionowego przy lądowaniu.
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu EMBRAER ERJ-175LR 3011/17
Opis: Dnia 01 listopada 2017 r. samolot ERJ-175LR odbył planowy rejs z Wenecji (LIPZ) do Warszawy (EPWA).
Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu E175 835/17
Opis: Podczas kołowania samolotu na stanowisko postojowe, Koordynator Follow-Me użył przycisku Emergency STOP z powodu zajechania drogi kołującemu samolotowi przez pojazd Agenta Obsługi
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu EMBRAER ERJ-175 782/11
Opis: O godz. 09:30 LMT DOPL EPWA otrzymał informacje o znalezieniu części samolotu przez załogę pojazdu FOLLOW ME na TWY M2.
Problem techniczny ze slotami podczas startu samolotu EMBRAER ERJ-175 2739/16
Opis: Po starcie z RWY15 lotniska EPWA o godz. 15:21 UTC kapitan zgłosił problem techniczny ze slotami, stwierdzony podczas ich chowania.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu EMBRAER ERJ-175 1326/16
Opis: Po wkołowaniu samolotu na stanowisko postojowe i zabezpieczeniu go do postoju, ok.3 min. po zatrzymaniu, Koordynator rejsu zauważył dym wydobywający się z prawego podwozia.
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu EMBRAER ERJ-175 2460/16
Opis: Podczas podejścia do lądowania na lotnisku Moskwa-Szeremietiewo doszło do samoczynnego wypuszczenia prądnicy awaryjnej napędzanej wiatrakiem RAT (Ram Air Turbine).
Utrata łączności radiowej podczas zniżania do lądowania samolotu Embraer 175 1067/15
Opis: Podczas zniżania do lądowania przy korzystaniu z radiostacji pokładowej VHF1 nastąpiła utrata łączności na okres ok. 10 minut.
Zdarzenie lotnicze podczas przeglądu technicznego samolotu EMBRAER ERJ-175 1615/16
Opis: Podczas wykonywania czynności okresowej inspekcji wytarć na prowadnicach klap po wypuszczeniu klap personel obsługowy LOTAMS stwierdził uszkodzenia dwóch popychaczy owiewki przy prowadn
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Embraer 175 1940/13
Opis: Lądowanie samolotu na lotnisku docelowym odbyło się z ilością paliwa w zbiornikach wynoszącą 1240 kg. Wymagana z Instrukcją Operacyjną pozostałość powinna wynosić 1600 kg.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- następna ›
- ostatnia »