DH8D

Zdarzenie lotnicze podczas startu samolotu Bombardier DHC 8 Q 400 2125/19

Data zdarzenia: 
11 June, 2019 (godzina nieokreślona)

 Opis: Podczas startu z lotniska EPWA po ustawieniu mocy startowej, silnik nr 2 wskazywał 63% TRQ.

Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu De Havilland Canada DHC-8-Q400 1283/17

Data zdarzenia: 
18 June, 2017 (godzina nieokreślona)

 Opis: W dniu 17 czerwca 2017 r. po locie pilot samolotu zgłosił problem ze sterowaniem lotkami: by lecieć prosto (tj.

Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu DH8D 672/17

Data zdarzenia: 
2 April, 2017 - 11:30

 Opis: W dniu 02.04.2017 r. około godz. 11.30 UTC załoga samolot DH8D kołującego po TWY E EPWA do startu z RWY 29 podjęła decyzję o powrocie na stanowisko postojowe.

Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Bombardier DHC-8-400 1107/17

Data zdarzenia: 
6 June, 2017 (godzina nieokreślona)

 Opis: Pierwsza próba uruchomienia silnika nr 1 zakończyła się niepowodzeniem. Druga próba również zakończyła się niepowodzeniem. Pasażerowie wrócili do terminala.

Zaniżenie dozwolonej separacji pomiędzy samolotami Bombardier DHC-8-Q400 oraz M346 1113/15

Data zdarzenia: 
22 June, 2015 - 08:46

 Opis: W dniu 22 czerwca 2015 r. o godz. 08.46 UTC w samolocie rejsowym DHC-8-Q400 lecącym z Rzeszowa do Warszawy, podczas zniżania do FL140 pojawił się komunikat TCAS „TA”.

Zdarzenie lotnicze po starcie samolotu DHC-8-Q400 3135/16

Data zdarzenia: 
16 December, 2016 (godzina nieokreślona)

Opis: W dniu 16 grudnia 2016 r. około minuty po starcie samolotu DHC-8-Q400 z lotniska Cluj-Napoca, pojawiła się sygnalizacja „Master Warning Doors”.

Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu DH8D 3133/16

Data zdarzenia: 
16 December, 2016 - 06:19

 Opis: W dniu 16 grudnia 2016 r. o godz. 06.19 UTC po starcie z Portu Lotniczego Kraków–Balice załoga samolotu DH8D zgłosiła chęć zatrzymania wznoszenia na FL100.