Wysokie wskazania EGT podczas rozruchu silnika nr 1 samolotu Boeing 767 SP-LPF 960/08

Data zdarzenia: 
12 October, 2008 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 960/08

Miejsce zdarzenia: Brak
Państwo: Brak

Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot Boeing 767
Znaki rejestracyjne: SP-LPF

Przyczyna incydentu:
Najbardziej prawdopodobną przyczyną incydentu było:
1. podanie paliwa przy zbyt małych obrotach N2, lub
2. zbyt niskie ciśnienie w linii pneumatycznej (rozruch silnika w bardzo krótkim czasie po rozruchu sąsiedniego lub po wyłączeniu PACK), lub
3. późne pojawienie się zapłonu i brak reakcji załogi na to zjawisko.

Zalecenia profilaktyczne: Brak.

ZałącznikWielkość
2008_960_U.pdf62.7 KB
comments powered by Disqus