Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu BOEING B767-300 1150/11
Opis: Podczas rozbiegu, po wciśnięciu przycisku N1, nie uzbroił się automat ciągu silników. Załoga kontynuowała start, manualnie ustawiając ciąg silników.
Przerwanie startu samolotu BOEING B767-300 1420/11
Opis: Po zwiększeniu mocy do startu na górnym EICAS pojawiło się w żółtym kolorze ostrzeżenie: LEFT YAW DAMPER. Start został przerwany przy prędkości 47 kts.
Zdarzenie lotnicze podczas wypychania samolotu Boeing B767-300 226/16
Opis: W trakcie wypychania ze stanowiska postojowego nr 9 samolotu Boeing B767-300 doszło do obtarcia obu opon przedniego podwozia.
Zdarzenie lotnicze w trakcie przeglądu przed lotem samolotu Boeing 767-300 1212/11
Opis: Załoga w trakcie przeglądu przed lotem stwierdziła i udokumentowała uszkodzenie jednego z zespołów hamulcowych.
Zdarzenie samolotu BOEING 767-300 na lotnisku Warszawa-Okęcie 443/09
Opis: Po starcie załoga stwierdziła usterkę automatycznego pilota i zdecydowała się zawrócić na lotnisko startu.
Zdarzenie samolotu BOEING 767-300 na lotnisku New York-Newark w Stanach Zjednoczonych 1077/09
Opis: Po starcie przycisk nadawania radiostacji na wolancie został zablokowany na ok. 2,5 minuty. W tym czasie załoga nie miała łączności radiowej z kontrolerem lotów.
Zdarzenie samolotu BOEING 767-300 na lotnisku Warszawa-Okęcie 1422/10
Opis: Podczas startu załoga przerwała rozbieg na pasie 33 przy prędkości ok. 80-90 kts z powodu sygnalizacji CONFIG STABILIZER (stabilizator ustawiony poza zakresem do startu).
Zdarzenie samolotu BOEING 767-300 na lotnisku Warszawa-Okęcie 169/10
Opis: Podczas kołowania po lądowaniu w WAW na stanowisko postojowe załoga została poinformowana przez kontrolera o tym, że z lewego głównego podwozia wydobywa się dym.
Poważne zdarzenie samolotu BOEING 767-300 podczas lotu na poziomie FL340 1173/11
Opis: Około 1,5 godziny po starcie samolotu, podczas lotu na poziomie przelotowym FL 340 nastąpił huk związany z popękaniem szyby prawego czołowego okna w kabinie pilotów.
Lądowanie awaryjne samolotu BOEING 767-35D SP-LPC ze schowanym podwoziem na lotnisku Warszawa-Okęcie 1400/11
Opis: Oświadczenie Tymczasowe dotyczące wypadku, lądowanie awaryjne ze schowanym podwoziem, samolotu B-767 o znakach rozpoznawczych SP-LPC, który wydarzył się 1 listopada 2011 roku.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- następna ›
- ostatnia »