Data zdarzenia:
16 June, 2012 (godzina nieokreślona)
Lokalizacja
United States
See map: MapQuest
Opis: Podczas lotu na FL340 na EICAS pojawił się komunikat C HYD QTY oraz wskazania ilości
płynu w instalacji centralnej 0,47. Gdy wskazania ilości płynu spadły do 0.37 załoga przestawiła
C AIR HYD DEMAND PUMP na OFF oraz C1 i C2 ELEC HYD PRIMARY PUMP na OFF.
Podczas podejścia do pasa 28 załoga wypuściła klapy za pomocą systemu ALTERNATE do 20º.
Włączono pompy hydrauliczne i wypuszczono podwozie do lądowania. Po lądowaniu sterownie
przednim kołem odbywało sie normalnie. W czasie kołowania ilość płynu w instalacji centralnej
spadła do 0.26.
Miejsce zdarzenia: Punkt nawigacyjny GUNPA
Państwo: Stany Zjednoczone
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot BOEING 767-300
Znaki rejestracyjne: SP-LPB
Numer akt: 612/12
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
20120612U.pdf | 50.49 KB |
comments powered by Disqus