Lokalizacja
Opis: Podczas podejścia na wysokości około 2000 ft wypuszczono podwozie. Po przestawieniu klap z 10 na 15 pojawiła się sygnalizacja dźwiękowa związana z konfiguracją samolotu do lądowania. Na górnym panelu nie świeciła się sygnalizacja wypuszczenia lewej goleni podwozia. Wykonano procedurę go-arround. Na wysokości 4000 ft po go-arround podwozie zostało wypuszczone. Potwierdzono prawidłowość wypuszczenia podwozia. Wykonano normalne lądowanie na pasie 16L. sygnalizacja dźwiękowa włączyła się po lądowaniu i ustąpiła po schowaniu klap.
Podczas lokalizacji usterki przez służby techniczne stwierdzono usterkę sensora secondary system. Wymieniono SECONDARY SYSTEM DOWN LOCK SENSOR OF LH LANDING GEAR.
Miejsce zdarzenia: Lotnisko Rzym-Fiumicino
Państwo: Włochy
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot BOEING 737
Znaki rejestracyjne:
Numer akt: 408/10
Powiązane raporty:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
20100408U.pdf | 248.03 KB |