Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu ATR 72 SP-SPI 2020/3149
Opis: 2 października 2020 r samolot ATR 72 wystartował do lotu po trasie Kolonia (EDDK) – Ljubljana (LJLJ). Po starcie na wysokości ok. 1500 ft nastąpiło wyłączenie się lewego silnika.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu ATR 72 SP - SPD 2020/2953
Opis: 17 września 2020 r. samolot ATR 72 wykonywał lot po trasie Bazylea (LFSB) – Kolonia (EDDK).
Wykryte nieprawidłowości przez personel techniczny po przylocie na lotnisko EPWA samolotu ATR 72-202 4296/18
Opis: W dniu 13 grudnia 2018r. po przylocie samolotu ATR 72-202 do Warszawy, personel techniczny wykrył podciek oleju z obszaru lewego śmigła.
Zdarzenie lotnicze podczas załadunku samolotu ATR-72 16/16
Opis: W dniu 06.01.2016, podczas załadunku ATR-72, do lotu cargo z EPWR do EGBB, dolna krawędź drzwi cargo samolotu została uszkodzona (nieznaczne wgniecenie) przez podnośnik widłowy.
Problem z hermetyzacją kabiny podczas wznoszenia samolotu ATR72 102/17
Opis: Po starcie z lotniska EDDK samolot wykonywał wznoszenie do FL160 w kierunku punktu DIK. Podczas przecinania FL140 pojawił się alarm "Master Warning" - EXCES CAB ALT.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu ATR-72 671/12
Opis: Podczas lotu z EPGD na lotnisko Poznań-Ławica (EPPO), po starcie z EPGD, po osiągnięciu zamierzonego poziomu i prędkości lotu, przestawiono selektor mocy na pozycję CRUSE.
Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu ATR-72 1849/15
Opis: Podczas wznoszenia po starcie, na wysokości ok.6000ft na ADU pojawiła się sygnalizacja AHRS DATA INVALID. Po wykonaniu odpowiedniej checklisty, wobec braku informacji na EFIS o
Zdarzenie lotnicze po starcie samolotu ATR 72 804/13
Opis: Incydent 804/13: Po starcie na wysokości 800 ft nastąpiła usterka ADC 2 /Digital Air Data Computer/ po stronie F/O.
Zdarzenie lotnicze po starcie samolotu ATR 72 811/13
Opis: Incydent 804/13: Po starcie na wysokości 800 ft nastąpiła usterka ADC 2 /Digital Air Data Computer/ po stronie F/O.
Zdarzenie lotnicze po wylądowaniu w EPKK samolotu ATR-72-200 949/13
Opis: Po wylądowaniu w EPKK przy prędkości ok. 90 kts wystąpiły silne drgania przedniej części samolotu, utrzymujące się aż do prędkości ok. 5 kts.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- następna ›
- ostatnia »