CRJ2

Niesprawność świateł systemu PAPI na lotnisku EPPO 1906/13

Data zdarzenia: 
9 December, 2013 (godzina nieokreślona)

Opis: Załoga samolotu w trakcie podejścia do lądowania na kierunku 10 zgłosiła niesprawność świateł systemu PAPI.

Obecność ptaka na torze startującego samolotu CRJ-200 948/12

Data zdarzenia: 
7 August, 2012 (godzina nieokreślona)

Opis: Po starcie samolotu załoga zgłosiła kontrolerowi ruchu lotniczego możliwą kolizję z ptakiem podczas rozbiegu i poprosiła o sprawdzenie nawierzchni drogi startowej i potwierdzenie ewentualnego

Wpadnięcie ptaka do silnika samolotu Canadair CRJ-200ER D-ACRE i uderzenie drugiego w gondolę silnika podczas lądowania 775/09

Data zdarzenia: 
16 September, 2009 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 775/09

Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Okęcie (EPWA)
Państwo: Polska

Niezgodna ze standardami współpraca załogi samolotu Canadair CRJ-200 D-ACRH z kontrolerem ruchu 483/07

Data zdarzenia: 
13 November, 2007 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 483/07

Miejsce zdarzenia: przestrzeń kontrolowana organu zbliżania lotniska Warszawa - Okęcie (EPWA)

Przerwanie podejścia do lądowania samolotu Canadair CRJ-200 ze względu na przekroczenie punktu oczekiwania przez samolot Airbus A320 42/07

Data zdarzenia: 
16 February, 2007 - 07:55

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 42/07

Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Okęcie (EPWA)
Państwo: Polska

Przerwane podejście do lądowania samolotu Canadair CRJ-200 D-ACRD w wyniku niezachowania separacji 15/09

Data zdarzenia: 
9 January, 2009 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 15/09

Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Okęcie (EPWA)
Państwo: Polska