Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu SAAB-340 SP-KPZ 3126/17
Opis: W dniu 21.11.2017 r. statek powietrzny SAAB-340 kołował do startu po drodze kołowania na lotnisku (EGPH) Edinburgh z zamiarem wykonania lotu komercyjnego nierozkładowego.
Zdarzenie lotnicze podczas podejścia do lądowania samolotu SAAB-340 620/17
Opis: W dniu 20 marca 2017 r. samolot SAAB-340 wykonywał lot po trasie EGPB-EGPA.
Zdarzenie lotnicze podczas wykonywania ostatnich czynności sprawdzających samolotu SAAB SF-340A 178/17
Opis: Po uruchomieniu silników do lotu, podczas wykonywania ostatnich czynności sprawdzających w kabinie pasażerskiej członek załogi kabinowej stwierdziła, że jeden z foteli pasażerskich nie
Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia samolotu Saab 340 1485/16
Opis: Podczas wznoszenia samolotu Saab 340 zaświeciła się lampka MW (Master Warning) oraz ostrzeżenie „Tail Pipe Hot” dla lewego silnika.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Saab 340 238/15
Opis: Po wejściu pasażerów na pokład i załadunku bagaży, załoga rozpoczęła przygotowania do kołowania.
Zdarzenie lotnicze podczas wznoszenia po starcie samolotu SAAB SF-340A 1290/16
Opis: Podczas wznoszenia po starcie, w ok. 8-10 minucie lotu i w 3 min.
Zdarzenie lotnicze podczas końcowego podejścia do lądowania samolotu SAAB SF-340A 1255/16
Opis: Podczas końcowego podejścia do lądowania pojawiła się sygnalizacja „MASTER CAUTION”, wyłączył się autopilot i FMS, zgasły EFIS z prawej strony, zapaliły się lampki sygnalizacji awarii i
Brak wskazań prędkościomierza podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 870/11
Opis: Podczas rozbiegu zaobserwowano brak wskazań prędkościomierza znajdującego się po stronie F/O.
Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 1437/11
Opis: Po rozpoczęciu rozbiegu przed osiągnięciem prędkości V1 załoga samolotu stwierdziła wahania wskazań na wskaźniku momentu obrotowego TRQ.
Zdarzenie lotnicze podczas rozbiegu samolotu SAAB 340 1451/11
Opis: Po około 3-4 sekundach od rozpoczęcia rozbiegu F/O zgłosił: „FAILURE". Załoga zaobserwowała na wskaźniku TRQ lewego silnika (No. 1), że TRQ podniosły się do wartości ok.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- następna ›
- ostatnia »