Data zdarzenia:
23 January, 2010 - 12:40
Lokalizacja
Warszawa
Poland
52° 16' 9.9768" N, 20° 55' 2.658" E
Tytuł opracowania: Raport końcowy z badania zdarzenia statku powietrznego
Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Babice (EPBC)
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Cessna 172S
Znaki rejestracyjne: SP-RAP
Numer akt: 70/10
Powiązane raporty: -
Komunikat Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego nr 20 dnia 31.03.2010
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Raport końcowy | 417.27 KB |
Komunikat nr 20 z dn. 31.03.2010 | 90.78 KB |
Gdzie tu masz "fałszowanie
Gdzie tu masz "fałszowanie dowodów rzeczowych"? Album ilustracji to, jak nazwa wskazuje, tylko album ilustracji, a nie żaden dowód.
O i przy okazji. Wstawianie
O i przy okazji. Wstawianie zdjec dowodowych przez wlasciciela z dorobiona (domalowana) koncowka "static wig" stawia caly raport w duzym znaku zapytania o jego wiarygodnosc z punktu prawa. Falszowanie dowodow rzeczowych przez kogoklwiek chyba jest karalne :)
M.B
Cos mi sie wydaje ze PKBWL
Cos mi sie wydaje ze PKBWL nie zabardzo przylozylo sie do zrozumienia "Check List" dla C172S. W czynnosciach przed startowych "Before Takeoff", punkt 5. Flight Controls-- FREE and CORRECT". Bledne polaczenie linek jest nagminnym bedem mechanikow lotniczych przez ktore nie jeden samolot juz spadl badz nie wystartowal. W samolotach czesto linki sa kolorwane dla zminimalizowania mozliwosci pomylki. C 172S jest samolotem treningowym i posiada okna z tylu. Trim tab jest czescia Flights Controls ktory widac w pelnym wychyleniu steru wysokosci i powinno byc uwzglednione jego "CORRECT" wychylenie. Ale to tylko taka prawna uwaga. Wiadomo ze zycie nadaje inne kierunki rozumienia i zachowania pilotow. Z uszanowanie dla PKBWL
M.B