Zdarzenie lotnicze z udziałem motoparalotni SHAWT 28 3400/19
Opis: 7 sierpnia 2019 r. uczeń – pilot rozpoczął szkolenie do świadectwa kwalifikacji pilota paralotni PPGG. W tym dniu odbył szkolenie teoretyczne w ilości 11 godz. lekcyjnych.
Zdarzenie lotnicze z udziałem śmigłowca Guimbal Cabri G2 2139/19
Opis: 13 czerwca 2019 roku o godzinie 12:02 na lotnisku w Dęblinie dowódca śmigłowca w trakcie podlotu do bramki na linie startu stwierdził ograniczoną możliwość wychylenia prawego drążka ste
Zdarzenie lotnicze podczas wykonywania podlotu śmigłowcem Cabri G2 323/19
Opis: W dniu 05 luty 2019 r. o godzinie 13:15 LMT załoga instruktor-pilot z uczniem-pilotem wystartowała na śmigłowcu Cabri G2 z zamiarem wykonania lotu szkolnego trasowego.
Zdarzenie lotnicze z udziałem śmigłowca Guimbal Cabri G2 2772/17
Opis: W dniu 10 października 2017 roku o godzinie 10:35 LMT pilot po zakończonym zadaniu w kwadracie, podczas podlotu do bramki stwierdził, na wyświetlaczu wskaźnika mocy (MIL) zmianę koloru
Zdarzenie lotnicze z udziałem śmigłowca EC 135 P2+ 374/17
Opis: W dniu 7 marca 2017 roku o godzinie 14.34 LMT załoga filii LPR Warszawa Okęcie zgodnie ze zaleceniem nr 31/R20/2017 wykonała lot HEMS po trasie :Warszawa (EPWA), baza LPR ,Kraków (EPKK)
Zdarzenie lotnicze podczas przebazowania śmigłowca EC 135 P2+ 359/17
Opis: W dniu 05-03-2017 roku o godzinie 18.02 czasu lokalnego załoga dyżurna Śmigłowcowego Zespołu Transportowego po zakończonej misji transportu sanitarnego wykonywała przebazowanie z lotnis
Zdarzenie lotnicze z udziałem śmigłowca Schweizer 269D 113/16
Opis: Pilot śmigłowca Schweizer 269D wykonywał podejście końcowe do lądowania na lotnisku EPMO.
Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu PIAGGIO P180 Avanti II 521/15
Opis: Podczas kołowania pilot przeprowadził sprawdzenie układu „steering”- sterowania przednim kołem.
Niezastosowanie się przez śmigłowiec R66 do instrukcji wydanej przez służby kontroli ruchu lotniczego 1047/13
Opis: Dwa śmigłowce Robinsson R66 po lądowaniu na lotnisku EPKK otrzymały polecenie zwolnienia drogi startowej w TWY „A” i nawiązania łączności z krl GND w celu otrzymania instrukcji kołowania na s