F100

Zdarzenie lotnicze po odkołowaniu do startu samolotu Fokker 100 338/12

Data zdarzenia: 
26 April, 2012 (godzina nieokreślona)

 Opis: Po odkołowaniu samolotu do startu, podczas sprawdzania dostępności stanowiska przez koordynatora ruchu lotniskowego naziemnego, znaleziono korek wlewu paliwa.

Zdarzenie lotnicze podczas kołowania samolotu Fokker 100 1364/15

Data zdarzenia: 
15 July, 2015 (godzina nieokreślona)

 Opis: Załoga samolotu Fokker 100 po lądowaniu kołowała na stanowisko postojowe nr 40 w asyście koordynatora ruchu naziemnego lotniska.

Zdarzenie lotnicze na lotnisku EPWA podczas startu samolotu Fokker 100 2166/14

Data zdarzenia: 
9 December, 2014 (godzina nieokreślona)

 Opis: Dyżurny Operacyjny Portu (DOP) podczas doraźnej kontroli drogi startowej 15/33, wykonywanej w asyście oficera Biura Ochrony Rządu przed zaplanowaną operacją lotniczą o statusie HEAD/STA

Zdarzenie lotnicze podczas podchodzenia do lądowania samolotu Fokker 100 1582/14

Data zdarzenia: 
5 September, 2014 (godzina nieokreślona)

 Opis: Załoga samolotu Fokker 100 rozpoczęła końcowe podejście na kierunek 25 lotniska EPLB.
Kontroler ruchu lotniczego (krl) TWR EPLB w chwili wydawania zgody na lądowanie samolotu

Nieporozumienie w komunikacji radiowej między kontrolerem ruchu lotniczego a załogą samolotu Fokker 100 713/14

Data zdarzenia: 
27 May, 2014 (godzina nieokreślona)

Opis: Załoga samolotu Fokker 100 otrzymała od kontrolera ruchu lotniczego TWR EPWR instrukcję kołowania do punktu oczekiwania „C” przed drogą startową 11.

Wlot do FIR EPWW samolotu Fokker 100 bez nawiązania łączności radiowej ze służbą kontroli ruchu lotniczego 1776/14

Data zdarzenia: 
30 September, 2014 - 06:24

Opis: Wlot do FIR EPWW statku powietrznego Fokker 100 w okolicy punktu ELVOT o godzinie 06:24 UTC bez nawiązania łączności radiowej ze służbą kontroli ruchu lotniczego.

Powrót na lotnisko startu samolotu Fokker 100 z powodu nieszczelności drzwi wejściowych w samolocie Fokker 100 903/13

Data zdarzenia: 
23 June, 2013 (godzina nieokreślona)

Opis: Podczas lotu na FL350 załoga stwierdziła głośny szum w okolicach drzwi wejściowych do samolotu oraz wzrost wysokości kabinowej.