Zdarzenie lotnicze z udziałem dwóch samolotów: Cirrus SR22 UR-ISA oraz Aero AT-3 R100 SP-RWF 2021/1141
Opis: 15 maja 2021 r. załoga samolotu Cirrus SR22 o znakach rozpoznawczych UR-ISA wracała z lotu trasowego, przez punkty VFR JULIETT i LIMA, na lotnisko Warszawa–Babice (EPBC).
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Cirrus SR22T 383/16
Opis: Samolot CR22T wykonywał podejścia szkolne w locie IFR w CTR EPSC.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Cirrus SR22 G3 GT3 1700/16
Opis: Po wykonaniu lotu na trasie od lotniska organizacji CAMO obsługującej samolot do lotniska EPDE stwierdzony został brak dolnego fragmentu prawej owiewki skrzydło-kadłub i uszkodzeni
Nieuprawnione wtargnięcie na drogę startową samolotu Cirrus SR 22 1383/16
Opis: Wystąpienie o godz.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Cirrus SR22 1001/12
Opis: W trakcie lotu trasowego dowódca samolotu, po wejściu na wysokość przelotową przeprowadził procedurę zubożenia mieszanki, zgodnie z zaleceniami Instrukcji użytkowania w locie, tak, aby
Zdarzenie lotnicze podczas startu samolotu Cirrus SR22 575/12
Opis: Dowódca samolotu, podczas startu, tuż po oderwaniu stwierdził lekką, niecharakterystyczna wibrację pochodzącą z przedniej części samolotu, której przyczyny nie był w stanie ustalić
Zdarzenie lotnicze samolotu Cirrus SR 22 na lotnisku Olsztyn-Dajtki (EPOD) 0217/14
Opis: Pilot samolotu Cirrus SR 22 po lądowaniu na lotnisku EPOD zakończył dobieg około 120 metrów za końcem drogi startowej 09.
Naruszenia przestrzeni CTR EPWA przez samolot Cirrus SR 22 1568/14
Opis: Pilot samolotu Cirrus SR 22 po starcie z lotniska EPBC i nawiązaniu łączności z FIS Warszawa poprosił o przydzielenie indywidualnego kodu transpondera.
Naruszenie strefy kontrolowanej działającego i aktywnego lotniska EPLB przez samolot Cirrus SR22 650/14
Opis: Pilot samolotu Cirrus SR22 150 wykonywał lot VFR z lotniska EPSW do lotniska EPBC.
Błędna interpretacja przez pilota samolotu Cirrus SR22 drogi technicznej jako TWY „B” 482/14
Opis: Pilot samolotu Cirrus SR 22 podczas dobiegu po lądowaniu na RWY 10 otrzymał instrukcję zwolnienia drogi startowej w „pierwszą w prawo”, czyli TWY „B”.