Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Piper PA28, SE-FYN oraz szybowca SZD-54 Perkoz 2021/4172
Opis: 16.10.2021 r. samolot Piper PA28 o znakach rozpoznawczych SE-FYN wykonywał lot z lotniska EPPL na wysokości 6000 ft AMSL1.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Piper PA28 SP-SWB i śmigłowca Sikorsky S-70 SP-YVR 2022/6333
Opis: 26.10.2022 r. dwaj piloci wykonywali lot samolotem Piper PA28. W trakcie lotu prowadzono kontrolę techniki pilotażu jednego z pilotów.
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu Piper PA-28R-201 SP-TBK 2017/148
Opis: 27 stycznia 2017 r. na lądowisku Grądy odbywały się loty samolotowe.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu PIPER - PA28 - 140 SP-SWB 2022/2851
Opis: Start do lotu na lotnisko EPNT nastąpił o godz.13:27. Lot trwający około godzinę przez Rabkę-Zdrój i punkt VFR Delta przebiegł pomyślnie.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Piper PA-28R-201 Arrow III SP-TUT oraz samolotu Airbus A319-100 G-EZIY 2019/4758
Opis: O godz. 15:10 samolot Piper PA-28R, o znakach rozpoznawczych SP-TUT, wykonywał podejście do niskiego przelotu nad RWY 07 EPKK.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu PA-28RT-201T SP-GME 2019/3852
Opis: 29 sierpnia 2019 r. załoga w składzie instruktor-pilot (egzaminator LKE) oraz pilot z licencją PPL(A) wykonywała lot egzaminacyjny do licencji CPL(A).
Lądowanie zapobiegawcze samolotu Piper PA28R-201 1378/15
Opis: W trakcie podejścia do lądowania dowódca statku powietrznego stwierdził nietypową, głośną pracę silnika. Pilot podjął decyzję o wykonaniu lądowania zapobiegawczego.
Zdarzenie lotnicze z udziałem samolotu Piper Arrow PA-28R 1528/16
Opis: W trakcie lotu pilot-instruktor stwierdził spadek mocy silnika i zdecydował się na lądowanie zapobiegawcze na lotnisku Częstochowa-Rudniki.
Zdarzenie lotnicze podczas lądowania samolotu Piper PA-28R Arrow 1363/16
Opis: W dniu 18 czerwca 2016 r. o godz.
Zdarzenie lotnicze podczas podejścia do lądowania samolotu Piper PA-28R-201 799/16
Opis: Podczas przelotu IFR na trasie EPBC-EDDS w trakcie podejścia ILS w EDDS w warunkach VMC, po przestawieniu dźwigni położenia podwozia w pozycję WYPUSZCZONE pilot stwierdził brak sygnaliz