DV20

Przebicie dętki i utrata ciśnienia w kole podwozia głównego samolotu Diamond DA-20 SP-NCB podczas kołowania 1188/11

Data zdarzenia: 
11 September, 2011 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 1188/11

Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Babice (EPBC)
Państwo: Polska

Uderzenie ptaka w śmigło samolotu Diamond DV-20 Katana SP-KPX podczas wznoszenia 706/10

Data zdarzenia: 
15 July, 2010 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 706/10

Miejsce zdarzenia: lotnisko Nowy Dwór Mazowiecki - Modlin (EPMO)
Państwo: Polska

Utrata powietrza z ogumienia prawego podwozia samolotu Diamond DA-20 SP-TEC 812/09

Data zdarzenia: 
27 September, 2009 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 812/09

Miejsce zdarzenia: lotnisko Warszawa - Babice (EPBC)
Państwo: Polska

uszkodzenie śmigła i goleni przedniej podwozia samolotu Diamond DA-20 SP-TEB 578/10

Data zdarzenia: 
22 June, 2010 - 18:45

Tytuł opracowania: Raport wstępny z wypadku (poważnego incydentu) lotniczego

Miejsce zdarzenia: lądowisko Ostrów Mazowiecka - Grądy (EPGY)
Państwo: Polska

Pochylenie podczas kołowania po nierównym terenie i uszkodzenie śmigła samolotu DA-20 Diamond Katana SP-KKG 180/07

Data zdarzenia: 
19 May, 2007 (godzina nieokreślona)

Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 180/07

Miejsce zdarzenia: lotnisko Nowy Targ (EPNT)
Państwo: Polska

Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Diamond Katana DA-20
Znaki rejestracyjne: SP-KKG

Przyczyna incydentu: Niedostosowanie warunków kołowania po lądowaniu do stanu nawierzchni trawiastej lotniska, co spowodowało pochylenie samolotu na silnik i uszkodzenie śmigła.

Zalecenia profilaktyczne: Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych nie proponuje zaleceń profilaktycznych.