Wypadek śmigłowca PZL W-3AS na wyspie La Palma w Hiszpanii 129/11
Opis: Załoga PZL W-3AS składająca się z pilota i inżyniera lotu przeprowadzała zewnętrzny transport.
Poważne zdarzenie samolotu AN-26 SP-FDO na trasie Helsinki - Tallinn - raport komisji estońskiej 215/10
Opis: Dnia 18 marca 2010 o godzinie 07:18 samolot AN-26B o numerach rejestracyjnych SP-FDO wystartował z Helsinek do Talina (lot cargo).
Zdarzenie samolotu BOEING 757 na lotnisku Warszawa-Okęcie 366/09
Opis: O godz. 05:05 Dyżurny Operacyjny Portu otrzymał wiadomość o uszkodzeniu skrzydła w samolocie transportowym Boeing 757 przez schody, holowane przez ciągnik Mulag.
Oślepienie zielonym laserem załogi samolotu BAe-146 OO-TAJ oraz wieży Portu Lotniczego Gdańsk 701/09
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 701/09
Miejsce zdarzenia: lotnisko Gdańsk - Rębiechowo (EPGD)
Państwo: Polska
Potrącenie sarny podczas lądowania samolotu An-26 HA-TCS 313/06
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 313/06
Miejsce zdarzenia: Kraków-Balice
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot An-26
Niebezpieczne zbliżenie samolotów An-26 HA-TCS i C525B D-CJAK 287/06
Tytuł opracowania: Raport Końcowy
Miejsce zdarzenia: Przestrzeń powietrzna Warszawa-Okęcie
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samoloty An-26 i C525B
Założenie gniazda przez ptaki pod osłonami lewego zespołu napędowego samolotu Letov L-410 Turbolet UR-SEV 82/06
Tytuł opracowania: Raport Końcowy z Badania Incydentu Lotniczego
Miejsce zdarzenia: Warszawa-Okęcie
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot Letov L-410 Turbolet
Niedokładne i niedbałe zamknięcie pokrywy zaworu centralnego tankowania paliwa samolotu AN-26B UR-UCP 87/08
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 87/08
Miejsce zdarzenia: Gdańsk-Rębiechowo
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot AN-26B
Błąd Koordynatora Ruchu Naziemnego podczas prowadzenia samolotu An-124 RA-82080 859/08
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 859/08
Miejsce zdarzenia: Wrocław-Strachowice
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: Samolot An-124
Znaki rejestracyjne: RA-82080
Przyczyna incydentu:
Przyczyną incydentu było niezachowanie przez Koordynatora Ruchu Naziemnego bezpiecznej odległości od przeszkody stałej podczas prowadzenia samolotu An-124, która dla tej kategorii statków powietrznych wynosi 7.5 m.
Zalecenia profilaktyczne:
Brak sygnalizacji wypuszczenia lewej goleni głównej samolotu AN-26 SP-FDR 172/05
Uchwała Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych dotycząca zdarzenia numer: 172/05
Miejsce zdarzenia: Gdańsk-Rębiechowo
Państwo: Polska
Rodzaj i typ statku powietrznego: samolot Antonow AN-26
Znaki rejestracyjne: SP-FDR
Przyczyna incydentu:
Uszkodzenie (pęknięcie) podkładki-blaszki zabezpieczającej na nakrętkach kontrujących trzpienia, co w konsekwencji doprowadziło do samoodkręcenia się śruby regulującej mikrowyłącznika DP 702, podającego sygnał do zaświecenia lampki sygnalizacji wypuszczenia podwozia.
Zalecenia profilaktyczne: brak.